Sale! Daiwa BG 4000 (2017)
Daiwa BG 4000 (2017)
2017. évi modell: 4000, csapágy: 6, áttétel: 5,7:1, zsinórkapacitás: 270m/0.30mm, behúzás: 101cm, súly: 405g. A DAIWA új BG orsói egyesítik magukban a maximális terhelhetőséget és vonóerőt a roppant sima futással és remek designnal. Az alumínium HardBodyZ orsóház gondoskodik a DigiGear II hajtómű megbízható védelméről és biztosítja az optimális erőátvitelt fárasztáskor. Az ABS alumínium dob gumigyűrűvel a közepén kifejezetten fonott zsinóros horgászatra készült. A középen elhelyezett gumigyűrű tökéletesen megakadályozza azt, hogy terhelés alatt a dob sima felületén megcsúszva elforogjon a teljes, fonott zsinór alkotta zsinórtömeg. A BG orsókat egy speciális "no paint" felületkezeléssel látják el, aminek köszönhetően durva tengeri használat mellett sem pattogzik le róla a festék. A hajtókar az orsóházba csavarodik be, stabilan áll benne, terhelhető és nincs holtjátéka, ez elvárás a tengeri horgászatban, ahol hatalmas erőhatások léphetnek fel. 4500-as méret felett ezek az orsók alkalmasak erős pilkeres és kompromisszummentes harcsázó orsónak.  
  • HARDBODYZ® orsóház
  • AIR ROTOR®
  • 6 golyóscsapágy
  • ATD™ fékrendszer
  • DIGIGEAR® II hajtómű
  • Infinite Anti-Reverse® visszaforgásgátló
  • Twist Buster® zsinórvezető görgő
  • ABS® II alumínium dob
  • Alumínium hajtókar
  • 4500-as mérettől a felkapókar kézzel váltható át
not rated 60.000 Ft 44.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Sale! Daiwa BG 4500 (2017)
Daiwa BG 4500 (2017)
2017. évi modell: 4500, csapágy: 6, áttétel: 5,7:1, zsinórkapacitás: 320m/0.35mm, behúzás: 109cm, súly: 625g. A DAIWA új BG orsói egyesítik magukban a maximális terhelhetőséget és vonóerőt a roppant sima futással és remek designnal. Az alumínium HardBodyZ orsóház gondoskodik a DigiGear II hajtómű megbízható védelméről és biztosítja az optimális erőátvitelt fárasztáskor. Az ABS alumínium dob gumigyűrűvel a közepén kifejezetten fonott zsinóros horgászatra készült. A középen elhelyezett gumigyűrű tökéletesen megakadályozza azt, hogy terhelés alatt a dob sima felületén megcsúszva elforogjon a teljes, fonott zsinór alkotta zsinórtömeg. A BG orsókat egy speciális "no paint" felületkezeléssel látják el, aminek köszönhetően durva tengeri használat mellett sem pattogzik le róla a festék. A hajtókar az orsóházba csavarodik be, stabilan áll benne, terhelhető és nincs holtjátéka, ez elvárás a tengeri horgászatban, ahol hatalmas erőhatások léphetnek fel. 4500-as méret felett ezek az orsók alkalmasak erős pilkeres és kompromisszummentes harcsázó orsónak.  
  • HARDBODYZ® orsóház
  • AIR ROTOR®
  • 6 golyóscsapágy
  • ATD™ fékrendszer
  • DIGIGEAR® II hajtómű
  • Infinite Anti-Reverse® visszaforgásgátló
  • Twist Buster® zsinórvezető görgő
  • ABS® II alumínium dob
  • Alumínium hajtókar
  • 4500-as mérettől a felkapókar kézzel váltható át
not rated 70.000 Ft 49.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Sale! Daiwa Cartate HD 4000 H (2017)
Daiwa Cartate HD 4000 H (2017)
2017. évi modell: 4000, csapágy: 8, áttétel: 5,7:1, zsinórkapacitás: 250m/0.33mm, behúzás: 101cm, súly: 405g. Az új Certate minden dimenziójában jobb lett. Olyan izgalmas, új technológiák bevonásával, mint a Mag Sealed golyóscsapágyak, az ATD fékrendszer, vagy a Zaion Air Rotor. "Új időszak kezdődik az orsóépítésben." Ezzel a mottóval tette magasra a lécet az orsógyártók számára a 2004-ben piacra került Certate, az első generációs csúcsmodell. Azóta minden új Certate-generációt az első sikeréhez mérünk, hogy még jobbak legyünk. A 16' Certate termékcsaláddal a piacon fellelhető legfejlettebb technológiájú orsókat prezentáljuk Önöknek. A DAIWA mindig is úttörő volt. A tömítéstechnológia területén a Mag Sealed kifejlesztésével a világon egyedülálló védőmechanizmust vezettünk be a horgászorsókban. Ez védi az orsó kulcsfontosságú részeit a víz és a szennyeződések bejutásától. A 16' Certate orsókban a főtengely mellett a hajtókar tengelye mentén is sikerült szinte teljesen kizárni a víz és szennyező részecskék bejutását a hajtóműbe, mindezt Mag Sealed golyóscsapágyak segítségével. A DAIWA ezzel a horgászorsók valaha volt legnagyobb problémáját oldotta meg, és ezt szervíz-statisztikák is alátámasztják. A legújabb szériában az Air Rotor könnyű szerkezetét is sikerült tovább optimalizálni Zaion alapanyag felhasználásával. Az új Certate 16' kapta minden idők legkönnyebb rotorját. Ezzel a hajtókar elfordításának ellenállása (nyomatékigény) körülbelül 15%-kal csökkent. Minél alacsonyabb a szükséges nyomaték, annál érzékenyebb a kontaktus - a zsinóron keresztül - a műcsalival. Az Air Rotor vonóerejének megnövelésével, valamint egy jobb, komolyabban csapágyazott zsinórvezető görgővel a fékteljesítmény is tovább javult. Az optimálisan kiegyensúlyozott rotor nagyobb érzékenységet biztosít a csalivezetés során, hiszen a rotor mozgásából fakadó vibráció lecsökkent. Ez a sajátosság különösen lassú csalivezetés esetén jön jól. Az a trend, mely szerint minél könnyebb és finomabb felszereléssel horgásznak kapitális halakra, különösen magas színvonalú fékrendszert követel meg. Az új ATD-fékrendszerrel a DAIWA egy olyan fékmegoldást vezetett be, amely a beállított fékerőt az egyébként általános és megszokott indulási ellenállás nélkül, közvetlenül bocsátja rendelkezésre. Fárasztás közben akár túl is lehet lépni a határokat, mert ez a megoldás segít megakadályozni a zsinórszakítást és a leakadásokat. Végezetül meg kell még említeni az egyrészes Monocoque orsótestet. Ezt az újszerű konstrukciót a HD (Heavy Duty) változatokban alkalmazzuk, ez nyújtja a lehető legnagyobb mértékű stabilitást, amivel extrém szituációkban a határon lehet terhelni az orsót. Az egyrészes konstrukcióban egy egységet alkot az orsóház és a hajtómű, ezáltal terhelhetőbb, mint a hagyományos megoldású orsók. Ráadásul így az orsóház jobban tömített és védett a víz bejutása ellen. Az egyrészes felépítésnek köszönhetően egy túldimenzionált hajtókerék is befért a házba, ennek köszönhetőenl a terhelés alatt mért erőátvitel - és ezzel együtt a sima futás - a 04-es Certate modellhez képest 72%-kal megnőtt. A 16' Certate több, mint egy orsócsalád következő generációja - ez maga az út a horgászatban szerzett még több élmény és öröm felé.
  • HARDBODYZ® orsóház
  • MAGSEALED® orsóház
  • MAGSEALED® zsinórvezető görgő
  • Monoblock ház alumíniumból (HD méret: 3500/4000)
  • 10 golyóscsapágy (ebből 5 "CRBB®" és 2 MAGSEALED® golyóscsapágy)
  • HD változatok: 8 golyóscsapágy (ebből 5 "CRBB®" és 2 MAGSEALED® golyóscsapágy)
  • ZAION® AIR ROTOR®
  • ATD™ fékrendszer
  • Tough Drive Gear (TDG) hajtókerék
  • DIGIGEAR® II hajtómű
  • Silent oscillation dobemelés
  • Twist Buster® II zsinórvezető görgő
  • AIR BAIL® felkapókar
  • Cross Wrap™ keresztirányú zsinórfektetés
  • Infinite Anti-Reverse® visszaforgásgátló
  • Anti-Backlash System II (ABS® II)
  • ABS® II alumínium dob
  • Made in Japan
not rated 200.000 Ft 169.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Sale! DAIWA LEGALIS 2500
DAIWA LEGALIS 2500
Méret: 2500, csapágy: 4+1, alumínium dob és alu pótdob, súly 280g. Hihetetlen erő, megkapó küllem, megbízható felépítmény és tartósság jellemzi ezt a precíziós műszert, amelyet a Daiwa limitált szériában részünkre bocsátott. A legfrissebb újításokkal felvértezett termék a pergető horgászok becsült kincsévé válik, nem csak értéke és külleme, hanem technikai tudása alapján is. Keskeny, kecses, könnyed orsó, nagyon kifinomult mozgással. Limitált szériás különlegesség a híres Certate tulajdonságaival felvértezve, akciós áron!
not rated 31.987 Ft 23.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Sale! DAIWA REVROS MX 3000 FD
DAIWA REVROS MX 3000 FD
Méret: 3000, csapágy: 4+1, behúzás: 79cm, súly 270g.
not rated 39.987 Ft 29.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Sale! Daiwa Ryoga Shrapnel C3000HL
Daiwa Ryoga Shrapnel C3000HL
2016. évi modell: 3000, csapágy: 12, áttétel: 6,2:1, zsinórkapacitás: 195m/0.37mm, behúzás: 73cm, max fékerő: 10kg, súly: 370g. A DAIWA japán kínálatából származó új Ryoga Shrapnel nem hagy kívánnivalót maga után. Eredetileg a roppant keményen küzdő kígyófejű hal, az ázsiai snakehead kompromisszummentes horgászatára fejlesztették ki, mégis sokan keresik Európában is. A Shrapnel több mint alkalmas jerkbaites horgászatra könnyűtől a nehéz jerk-csalikig, csakúgy mint sleppelésre és könnyű tengeri horgászatra is. A házat egyetlen alumíniumtömbből esztergálják, ez adja a hajtómű elnyűhetetlen támaszát és védelmét. A magas, 10kg-ig fokozható fékereje, nagy zsinórkapacitása és CRBB csapágyai alkalmassá teszik középnehéz tengeri horgászatra is, például tőkehalfélékre.
  • Real Four™ koncepció
  • 12"CRBB®" golyóscsapágy
  • 6.2:1 áttétel
  • INFINITE ANTI-REVERSE® visszaforgásgátló
  • Monoblock ház alumíniumból
  • Soft-Touch XL hajtókargombok
  • Extra vastag tengely
  • Finoman állítható racsnis csillagfék
  • Karbonszálas féktárcsák
  • 10kg fékerő
  • Autmatikus zsinórvezetés dobáskor és csévélés közben
  • Balkezes verzió
  • Made in Japan
not rated 280.000 Ft 249.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Daiwa Saltiga 12 Braid, multicolor, 0.26mm, 24.8kg, 300m
Daiwa Saltiga 12 Braid, multicolor, 0.26mm, 24.8kg, 300m
A Tournament 8 braid nagy sikere után sokan azt mondták: "ennél jobb fonottat már nem lehet csinálni". Mi bebizonyítottuk, hogy lehet. Az új Morethan 12 Braid és a Saltiga 12 Braid a DAIWA extraklasszis fonott zsinórjai a 2016-os szezontól. Ezeknek a zsinóroknak a szakítószilárdsága akár 20%-kal is felülmúlhatja az azonos átmérőjű átlagos fonott zsinórokét. A 12 önálló szálból álló fonott zsinórt nagyon időigényes és összetett szövési eljárással, roppant szorosan fonják össze Japánban, a legszigorúbb minőségi elvárásoknak megfelelően. A 12-szeres fonás eddig nem sejtett lehetőségeknek nyitott utat a zsinórok egyes tulajdonságainak javításában. Így lett kopásállósága például 72%-kal jobb egy átlagos fonott zsinórénál, valamint csomótűrése is jelentősen magasabb. A speciális szilikonbevonat 18%-kal csökkenti a surlódási ellenállást a gyűrűkön, így a dobástáv, különösen könnyű csalikkal, tovább nőtt, míg a zsinór által keltett zaj mértéke jelentősen csökkent.   12-szeres fonás Extra magas kopásállóság Extrém szakítószilárdság Kör keresztmetszet Szilikon bevonat Extrém alacsony surlódási ellenállás Extrém magas nedves csomótűrés Made in Japan
not rated 29.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Daiwa Saltiga 12 Braid, multicolor, 0.30mm, 30.7kg, 300m
Daiwa Saltiga 12 Braid, multicolor, 0.30mm, 30.7kg, 300m
A Tournament 8 braid nagy sikere után sokan azt mondták: "ennél jobb fonottat már nem lehet csinálni". Mi bebizonyítottuk, hogy lehet. Az új Morethan 12 Braid és a Saltiga 12 Braid a DAIWA extraklasszis fonott zsinórjai a 2016-os szezontól. Ezeknek a zsinóroknak a szakítószilárdsága akár 20%-kal is felülmúlhatja az azonos átmérőjű átlagos fonott zsinórokét. A 12 önálló szálból álló fonott zsinórt nagyon időigényes és összetett szövési eljárással, roppant szorosan fonják össze Japánban, a legszigorúbb minőségi elvárásoknak megfelelően. A 12-szeres fonás eddig nem sejtett lehetőségeknek nyitott utat a zsinórok egyes tulajdonságainak javításában. Így lett kopásállósága például 72%-kal jobb egy átlagos fonott zsinórénál, valamint csomótűrése is jelentősen magasabb. A speciális szilikonbevonat 18%-kal csökkenti a surlódási ellenállást a gyűrűkön, így a dobástáv, különösen könnyű csalikkal, tovább nőtt, míg a zsinór által keltett zaj mértéke jelentősen csökkent.   12-szeres fonás Extra magas kopásállóság Extrém szakítószilárdság Kör keresztmetszet Szilikon bevonat Extrém alacsony surlódási ellenállás Extrém magas nedves csomótűrés Made in Japan
not rated 29.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Daiwa Saltiga 12 Braid, multicolor, 0.35mm, 45.3kg, 300m
Daiwa Saltiga 12 Braid, multicolor, 0.35mm, 45.3kg, 300m
A Tournament 8 braid nagy sikere után sokan azt mondták: "ennél jobb fonottat már nem lehet csinálni". Mi bebizonyítottuk, hogy lehet. Az új Morethan 12 Braid és a Saltiga 12 Braid a DAIWA extraklasszis fonott zsinórjai a 2016-os szezontól. Ezeknek a zsinóroknak a szakítószilárdsága akár 20%-kal is felülmúlhatja az azonos átmérőjű átlagos fonott zsinórokét. A 12 önálló szálból álló fonott zsinórt nagyon időigényes és összetett szövési eljárással, roppant szorosan fonják össze Japánban, a legszigorúbb minőségi elvárásoknak megfelelően. A 12-szeres fonás eddig nem sejtett lehetőségeknek nyitott utat a zsinórok egyes tulajdonságainak javításában. Így lett kopásállósága például 72%-kal jobb egy átlagos fonott zsinórénál, valamint csomótűrése is jelentősen magasabb. A speciális szilikonbevonat 18%-kal csökkenti a surlódási ellenállást a gyűrűkön, így a dobástáv, különösen könnyű csalikkal, tovább nőtt, míg a zsinór által keltett zaj mértéke jelentősen csökkent.   12-szeres fonás Extra magas kopásállóság Extrém szakítószilárdság Kör keresztmetszet Szilikon bevonat Extrém alacsony surlódási ellenállás Extrém magas nedves csomótűrés Made in Japan
not rated 29.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Daiwa Saltiga 12 Braid, multicolor, 0.45mm, 53.4kg, 300m
Daiwa Saltiga 12 Braid, multicolor, 0.45mm, 53.4kg, 300m
A Tournament 8 braid nagy sikere után sokan azt mondták: "ennél jobb fonottat már nem lehet csinálni". Mi bebizonyítottuk, hogy lehet. Az új Morethan 12 Braid és a Saltiga 12 Braid a DAIWA extraklasszis fonott zsinórjai a 2016-os szezontól. Ezeknek a zsinóroknak a szakítószilárdsága akár 20%-kal is felülmúlhatja az azonos átmérőjű átlagos fonott zsinórokét. A 12 önálló szálból álló fonott zsinórt nagyon időigényes és összetett szövési eljárással, roppant szorosan fonják össze Japánban, a legszigorúbb minőségi elvárásoknak megfelelően. A 12-szeres fonás eddig nem sejtett lehetőségeknek nyitott utat a zsinórok egyes tulajdonságainak javításában. Így lett kopásállósága például 72%-kal jobb egy átlagos fonott zsinórénál, valamint csomótűrése is jelentősen magasabb. A speciális szilikonbevonat 18%-kal csökkenti a surlódási ellenállást a gyűrűkön, így a dobástáv, különösen könnyű csalikkal, tovább nőtt, míg a zsinór által keltett zaj mértéke jelentősen csökkent.   12-szeres fonás Extra magas kopásállóság Extrém szakítószilárdság Kör keresztmetszet Szilikon bevonat Extrém alacsony surlódási ellenállás Extrém magas nedves csomótűrés Made in Japan
not rated 29.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Sale! Daiwa Saltiga 4000
Daiwa Saltiga 4000
2016. évi modell: 4000, csapágy: 13, áttétel: 4,9:1, zsinórkapacitás: 250m/0.30mm, behúzás: 87cm, max fékerő: 10kg, súly: 450g. A Saltiga névvel horgászálmok válnak valóra - hiszen ebben a műszerben minden benne van, ami álmai halának kifogásához kell, mindegy, hogy épp a trópusokon GT, spanyolmakréla vagy kutyafogú tonhal az ellenfél, vagy az északi tengereken óriás laposhalra, esetleg tőkehalra megy. A Saltiga széria tagjaival minden kihívásra fel van készülve. Az új 15' Saltiga még jobb védelmet kapott a behatoló tengervíz okozta korrózió ellen! A már jól ismert, főtengely mentén tömítő Mag Sealed megoldáson túl, immár a DAIWA exkluzív Mag Sealed golyóscsapágyai nyújtanak védelmet a hajtókar tengelye mellett, mindkét oldalon a sós víz és szennyeződések ellen. A zsinórvezető görgő ugyancsak Mag Sealed golyóscsapággyal készül, élettartama így lényegesen hosszabb. Pont a zsinórvezető görgő érintkezik a leggyakrabban a sós vízzel és a szennyező anyagokkal - az új Mag Sealed golyóscsapágy biztosítja ott is, hogy az orsó tartósan bevethető legyen.  
  • Az alumínium HardBody-Z orsóház optimális és terhelésnek ellenálló védelmet biztosít a hajtómű számára és fárasztás során gondoskodik a problémamentes, tökéletes erőátvitelről.
  • A Hyper DigiGear hajtást költséges eljárással, speciális ötvözetből esztergálják az abszolút precizitás és extrém élettartam érdekében.
  • A Zaion Air Rotor csökkenti az orsó tömegét és nyugodt, optimális futást biztosít. A 15' Saltiga magas fékereje a legkeményebb fárasztás során is elegendő tartalékkal bír a gigászok legyőzéséhez.
  • Az új ATD fékrendszer kifejezetten az extrém szituációkban nyújt tökéletes biztonságot, hogy sikerrel akassza meg és fogja ki a halat. Az ATD fék a megszokott fékrendszerekkel szemben az egyébként általános, magasabb indulási ellenállás helyett finoman és könnyedén lép működésbe és folyamatosan tartja a beállított fékerőt. Ez a megoldás újabb mérföldkő az orsókészítés történetében.
  • A felkapókar átváltása csak kézzel lehetséges.
 
  • Real Four™ koncepció
  • MAGSEALED® konstrukció
  • MAGSEALED® golyóscsapágyak a hajtókar tengelyén
  • MAGSEALED® golyóscsapágy a zsinórvezető görgőnél
  • ZAION® AIR ROTOR®
  • AIR BAIL® felkapókar
  • HARDBODYZ® alumínium orsóház
  • Vízálló ATD™ fékrendszer
  • Hyper DIGIGEAR®
  • INFINITE ANTI-REVERSE® visszaforgásgátló
  • Twist Buster® II zsinórvezető görgő
  • Gépi megmunkálású alumínium hajtókar
  • CNC esztergált alumínium hajtókar
  • Silent oscillation dobemelés
  • Rotorfék
  • A felkapókart kézzel kell visszahajtani.
  • Made in Japan
not rated 330.000 Ft 277.000 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Sale! Daiwa Saltiga 4000 pótdob
Daiwa Saltiga 4000 pótdob
Daiwa Saltiga 4000 pótdob modell: 4000, anyaga: alumínium
not rated 90.000 Ft 78.000 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Sale! Daiwa Saltiga 4500
Daiwa Saltiga 4500
2016. évi modell: 4500, csapágy: 13, áttétel: 4,9:1, zsinórkapacitás: 270m/0.37mm, behúzás: 94cm, max fékerő: 15kg, súly: 610g. A Saltiga névvel horgászálmok válnak valóra - hiszen ebben a műszerben minden benne van, ami álmai halának kifogásához kell, mindegy, hogy épp a trópusokon GT, spanyolmakréla vagy kutyafogú tonhal az ellenfél, vagy az északi tengereken óriás laposhalra, esetleg tőkehalra megy. A Saltiga széria tagjaival minden kihívásra fel van készülve. Az új 15' Saltiga még jobb védelmet kapott a behatoló tengervíz okozta korrózió ellen! A már jól ismert, főtengely mentén tömítő Mag Sealed megoldáson túl, immár a DAIWA exkluzív Mag Sealed golyóscsapágyai nyújtanak védelmet a hajtókar tengelye mellett, mindkét oldalon a sós víz és szennyeződések ellen. A zsinórvezető görgő ugyancsak Mag Sealed golyóscsapággyal készül, élettartama így lényegesen hosszabb. Pont a zsinórvezető görgő érintkezik a leggyakrabban a sós vízzel és a szennyező anyagokkal - az új Mag Sealed golyóscsapágy biztosítja ott is, hogy az orsó tartósan bevethető legyen.  
  • Az alumínium HardBody-Z orsóház optimális és terhelésnek ellenálló védelmet biztosít a hajtómű számára és fárasztás során gondoskodik a problémamentes, tökéletes erőátvitelről.
  • A Hyper DigiGear hajtást költséges eljárással, speciális ötvözetből esztergálják az abszolút precizitás és extrém élettartam érdekében.
  • A Zaion Air Rotor csökkenti az orsó tömegét és nyugodt, optimális futást biztosít. A 15' Saltiga magas fékereje a legkeményebb fárasztás során is elegendő tartalékkal bír a gigászok legyőzéséhez.
  • Az új ATD fékrendszer kifejezetten az extrém szituációkban nyújt tökéletes biztonságot, hogy sikerrel akassza meg és fogja ki a halat. Az ATD fék a megszokott fékrendszerekkel szemben az egyébként általános, magasabb indulási ellenállás helyett finoman és könnyedén lép működésbe és folyamatosan tartja a beállított fékerőt. Ez a megoldás újabb mérföldkő az orsókészítés történetében.
  • A felkapókar átváltása csak kézzel lehetséges.
 
  • Real Four™ koncepció
  • MAGSEALED® konstrukció
  • MAGSEALED® golyóscsapágyak a hajtókar tengelyén
  • MAGSEALED® golyóscsapágy a zsinórvezető görgőnél
  • ZAION® AIR ROTOR®
  • AIR BAIL® felkapókar
  • HARDBODYZ® alumínium orsóház
  • Vízálló ATD™ fékrendszer
  • Hyper DIGIGEAR®
  • INFINITE ANTI-REVERSE® visszaforgásgátló
  • Twist Buster® II zsinórvezető görgő
  • Gépi megmunkálású alumínium hajtókar
  • CNC esztergált alumínium hajtókar
  • Silent oscillation dobemelés
  • Rotorfék
  • A felkapókart kézzel kell visszahajtani.
  • Made in Japan
not rated 350.000 Ft 293.000 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Sale! Daiwa Saltiga 4500 pótdob
Daiwa Saltiga 4500 pótdob
Daiwa Saltiga 4500 pótdob modell: 4500, súly: 91,9gr, anyaga: alumínium
not rated 90.000 Ft 79.000 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Sale! Daiwa Saltist Nero 3000
Daiwa Saltist Nero 3000
2017. évi modell: 3000, csapágy: 8, áttétel: 5,6:1, zsinórkapacitás: 220m/0.28mm, behúzás: 95cm, súly: 305g, max fékerő: 7kg. A Saltist sorozatot az édesvízi és tengeri horgászat legkeményebb igénybevételére fejleszettük ki, benne van a DAIWA japán mérnökeinek szinte minden vadonatúj technológiai mesterfogása. A Mag Sealed konstrukció megbízhatóan állja útját a víznek és idegen részecskéknek a főtengely mentén, így biztosítja a hajtómű hosszú élettartamát. A HardBodyZ orsóház a CNC megmunkált minőségi DigiGear II hajtóművet stabilan és biztonságban tartja, biztosítja az optimális erőátvitelt fárasztáskor. A DigiGear II hajtásnak köszönhetően extrém sima és lendületes az orsó futása, a hajtómű fő egységeit egy darabból esztergálják, hogy a legkomolyabb terhelésnek is ellenálljanak. Az ATD fékrendszernek köszönhetően csökkent a normál fékeknél megszokott magas indulási ellenállás. Az ATD gondoskodik a beállított fékerő állandó és egyenletes rendelkezésre állásáról. Az ABS alumínium dob gumigyűrűvel a közepén kifejezetten fonott zsinóros horgászatra készült. A középen elhelyezett gumigyűrű megbízhatóan akadályozza meg, hogy terhelés alatt a dob sima felületén megcsúszva elforogjon a teljes, fonott zsinór alkotta zsinórtömeg. A Saltist orsókat egy speciális "no paint" felületkezeléssel látják el, aminek köszönhetően durva tengeri használat mellett sem pattogzik le róla a festék. A hajtókart belecsavarjuk az orsóházban, stabilan áll benne, terhelhető és nincs holtjátéka, ez elvárás a tengeri horgászatban, ahol hatalmas erőhatások léphetnek fel. 4500-as méret felett ezek az orsók alkalmasak erős pilkeres orsónak, kompromisszummentes harcsázó orsónak, vagy épp trópusi tengeri horgászatra GT-re, spanyolmakrélára.  
  • MAGSEALED® konstrukció
  • HARDBODYZ® orsóház
  • AIR ROTOR®
  • 8 golyóscsapágy (ebből 7 "CRBB®" és 1 MAGSEALED® golyóscsapágy)
  • ATD™ fékrendszer
  • DIGIGEAR® II hajtómű
  • Infinite Anti-Reverse® visszaforgásgátló
  • Cross Wrap™ keresztirányú zsinórfektetés
  • AIR BAIL® felkapókar
  • Twist Buster® II zsinórvezető görgő
  • ABS® II alumínium dob
  • Alumínium hajtókar
  • 4500-as mérettől a felkapókar kézzel váltható át
not rated 89.000 Ft 52.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom
Sale! Daiwa Saltist Nero 4000
Daiwa Saltist Nero 4000
2017. évi modell: 4000, csapágy: 8, áttétel: 5,7:1, zsinórkapacitás: 270m/0.30mm, behúzás: 101cm, súly: 425g, max fékerő: 8kg. A Saltist sorozatot az édesvízi és tengeri horgászat legkeményebb igénybevételére fejleszettük ki, benne van a DAIWA japán mérnökeinek szinte minden vadonatúj technológiai mesterfogása. A Mag Sealed konstrukció megbízhatóan állja útját a víznek és idegen részecskéknek a főtengely mentén, így biztosítja a hajtómű hosszú élettartamát. A HardBodyZ orsóház a CNC megmunkált minőségi DigiGear II hajtóművet stabilan és biztonságban tartja, biztosítja az optimális erőátvitelt fárasztáskor. A DigiGear II hajtásnak köszönhetően extrém sima és lendületes az orsó futása, a hajtómű fő egységeit egy darabból esztergálják, hogy a legkomolyabb terhelésnek is ellenálljanak. Az ATD fékrendszernek köszönhetően csökkent a normál fékeknél megszokott magas indulási ellenállás. Az ATD gondoskodik a beállított fékerő állandó és egyenletes rendelkezésre állásáról. Az ABS alumínium dob gumigyűrűvel a közepén kifejezetten fonott zsinóros horgászatra készült. A középen elhelyezett gumigyűrű megbízhatóan akadályozza meg, hogy terhelés alatt a dob sima felületén megcsúszva elforogjon a teljes, fonott zsinór alkotta zsinórtömeg. A Saltist orsókat egy speciális "no paint" felületkezeléssel látják el, aminek köszönhetően durva tengeri használat mellett sem pattogzik le róla a festék. A hajtókart belecsavarjuk az orsóházban, stabilan áll benne, terhelhető és nincs holtjátéka, ez elvárás a tengeri horgászatban, ahol hatalmas erőhatások léphetnek fel. 4500-as méret felett ezek az orsók alkalmasak erős pilkeres orsónak, kompromisszummentes harcsázó orsónak, vagy épp trópusi tengeri horgászatra GT-re, spanyolmakrélára.  
  • MAGSEALED® konstrukció
  • HARDBODYZ® orsóház
  • AIR ROTOR®
  • 8 golyóscsapágy (ebből 7 "CRBB®" és 1 MAGSEALED® golyóscsapágy)
  • ATD™ fékrendszer
  • DIGIGEAR® II hajtómű
  • Infinite Anti-Reverse® visszaforgásgátló
  • Cross Wrap™ keresztirányú zsinórfektetés
  • AIR BAIL® felkapókar
  • Twist Buster® II zsinórvezető görgő
  • ABS® II alumínium dob
  • Alumínium hajtókar
  • 4500-as mérettől a felkapókar kézzel váltható át
not rated 95.000 Ft 57.990 Ft ÁFA-val Kosárba rakom